UDRUGA REGIONALNI ETNO CENTAR
etno ŠOKADIJA Osijek
Brojač posjeta
156519
Informacije:
  • Adresa:
    Šokačka 1, 31 000 Osijek
  • Kontakt tel.:
    031/ 505 - 801,098 / 167 30 75
  • Fax:
    031/ 208 - 282
TagList
Blog - rujan 2011
četvrtak, rujan 22, 2011
 

Draga djeco, poštovani roditelji

Pozivamo Vas da se uključite u aktivnosti škole dječjeg folklora. Svi zainteresirani mogu se javiti PETKOM u dvorani Gradske četvrti Tvrđa ( Vijenac Ivana Meštrovića 26 f ) u vremenu od 18 - 20 sati. Stručni i pedagoški voditelji obučavati će djecu o hrvatskoj tradicijskoj baštini i narodnim običajima sa naglaskom na uži zavičaj. Osiguran je prostor i dječje narodne nošnje primjerene uzrastu. Dobne kategorije djece u dvije skupine od 6 - 8 i 8 - 10 godina. 

Veselimo se Vašem dolasku !

informacije : 098 167 30 75

organizator: Udruga REGIONALNI ETNO CENTAR OSIJEK OIB: 63877441891






etnocentar @ 08:46 |Komentiraj | Komentari: 0
utorak, rujan 6, 2011
 



Udruga Regionalni etno centar Osijek u projektu organizira Školu dječjeg folklora već treću godinu, a također održava Smotru dječjeg folklora grada Osijeka i prigradskih naselja. Sudionici u projektu su djeca iz Osnovnih škola i vrtića.

Udruga Regionalni etno centar Osijek pokrenula je projekt ŠKOLA DJEČJEG FOLKLORA koji ima za cilj očuvanje tradicijske baštine i hrvatskog kulturnog identiteta u suradnji sa  Osnovnim školama i kulturno-umjetničkim društvima udrugama partner i stručnim suradnicima na području grada i prigradskim naseljima. 

 Smatramo da bi svaka Osnovna škola u Osijeku koja za to ima uvijeta trebalo imati svoju dječju folklornu  skupinu i prezentirati vlastite folklorne sadržaje te poticati umjetnički oblikovan folklor. Izvorni i umjetnički oblikovan folklor jednako su vrijedni i značajni. Svaki izraz ima svoje vrednote, programsku i radnu koncepciju, metodologiju i scenski oblik prezentacije.

Gradski i ruralni folklorni amaterizam u svojoj formalno pravnoj osnovi su jednaki ali se u kreativnim i izvođačkim dometima znatno se razlikuju. Ta različitost nije produkt umjetnih ili dirigiranih društvenih mjera već naprosto je prirodna i očekivana. Veći broj stanovnika, gradska kultura življenja, ukus, drugačije psihofizičke sposobnosti djece i mladih uvjetuju drugačiju izvođačku moć, scenske sadržaje i ciljeve. Stoga ih se treba potpuno drugačije razmatrati i vrednovati ali jednako poticati. 

VODITELJ dječjeg folklora  (predavač, koreograf, učitelj ...i ostali)

 Prema straživanjima koja su proveli neki znanstvenici o učenju djece (od samog rođenja),. I došli su do fantastičnih podataka u kojima se potvrdilo ono da djeca uče jezike u najranijoj dobi (čak prije prvog rođendana), ali ne preko televizije ili kompjutera, već od živih osoba s kojima imaju kontakt. Isto tako preko kontakata s ljudima uče o socijalnim, emocionalnim i drugim vještinama. Folklor je divan medij s kojim se može djeci dati toliko toga...

 Svaki voditelj bi trebao odslušati određene seminare kako bi usavršio svoje znanje i maksimalno ga upotpunio jer hrvatski folklor je jako široko područje u kojem se izgube i najveći stručnjaci folklora. Između ostalog bilo bi jako dobro da se na seminarima uvedu osnovi pedagogije koji bi svakom voditelju pomogli u njihovom radu sa plesačima i pjevačima.

 Slažemo se da svaki voditelj da bi kvalitetnije radio MORA imati neko predznanje o psihologiji i pedagogiji što je izuzetno važno da bi se radilo sa skupinom ljudi. Pogotovo se to odnosi na voditelje "jačih" ansambala u koji uglavnom dolaze već stvoreni i (ne)odgojeni mladi ljudi a koje treba uklopiti u jednu cjelinu da bi ansambl funkcionirao. U tom slučaju primarna je psihologija jer na tim ljudima se jako malo može više raditi pedagoškim metodama. Kod "slabijih" ansambala vaznija je pak pedagogije jer tamo ljudi (čitaj: djeca) započinju svoj životni vijek folkloraša. Još uvijek su to školarci na koje se vrlo uspješno primjenjuju pedagoške metode.Slažemo se i s time da na školama folklora svaki polaznik (bio on folkloraš - plesač/pjevač/svirač, čovjek s ulice ili voditelj vrhunskog amaterskog ansambla) može puno naučiti o svim aspektima onoga što čini folklor kao cjelina.




 




etnocentar @ 17:39 |Komentiraj | Komentari: 0
Arhiva
« » ruj 2011
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
Index.hr
Nema zapisa.